Preguntes freqüents

Desistiment

No. El client és qui s’ha d’encarregar de portar el/s producte/s a retornar a la oficina de l’empresa de transport estipulada en el formulari de devolució o indicada per la pròpia empresa o bé fer ús de les bústies CityPaq si se li ofereix la possibilitat.

  • Dimensions màximes CityPaq: 74 x 42 x 60 cm
  • Dimensions mínimes CityPaq: 10 x 15 x 1 cm

No. És el client qui ha de fer-se càrrec de les despeses de devolució en cas de retorn del/dels producte/productes sota el dret de desistiment. La despesa fixa de devolució per desistiment és de 5€.

  • Devolució per desistiment completa: el client retorna sota el dret de desistiment la totalitat de productes que va adquirir (ja sigui un o més productes). En aquest cas, l’empresa retornarà al client el preu del/dels producte/productes junt amb les despeses d’enviament. El client haurà de pagar 5€ de despeses de devolució.
  • Devolució per desistiment parcial (en cas d’una comanda amb més d’un producte): el client retorna sota el dret de desistiment només una part dels productes que va adquirir. En aquest cas, l’empresa retornarà només l’import del/dels producte/productes retornat/s. El client haurà de pagar 5€ de despeses de devolució. Les despeses d’enviament NO es retornaran.

Vostè pot presentar la seva decisió de desistir del/s producte/s a través del nostre Portal de devolucions, així com emplenant i enviant el Formulari de desistiment que trobarà al final de la pàgina de Dret de desistiment per a consumidors.

Devolucions

Per a procedir a sol·licitar la devolució d’un producte, hauràs de fer-ho mitjançant el nostre Portal de devolucions, introduint el teu número de comanda i el codi postal de la teva localitat. En pocs passos podràs enviar la teva sol·licitud de devolució i iniciar el procés.

Si t’arriba un producte defectuós, incomplet o fet malbé, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres el més aviat possible. En aquest cas, i sempre i quan la sol·licitud estigui dins els primers 14 dies després de la recepció del producte i haguem comprovat que el producte és defectuós, està incomplet o fet malbé, nosaltres ens farem càrrec de les despeses de devolució.

Per a procedir a sol·licitar el canvi de talla d’unes sabates de la marca Sparco, hauràs de fer-ho mitjançant el nostre Portal de devolucions, introduint el teu número de comanda i el codi postal de la teva localitat.
Podràs demanar-nos un canvi de talla seleccionant en el motiu de la devolució que necessites una talla més petita o més gran. Recorda que és important que puguis especificar a l’apartat d’observacions el número de talla exacte que necessites.

Quan hagis emplenat el formulari de devolució i hagis especificat que necessites un canvi de talla, el nostre sistema et proporcionarà una etiqueta que hauràs d’imprimir i enganxar en el paquet de les sabates. Serà necessari que puguis portar el paquet a l’oficina del transportista indicada al formulari per a retornar-nos les sabates. Un cop les rebem a les nostres instal·lacions, procedirem a enviar-te les noves sabates sense cap cost.

Si ja has sol·licitat un canvi de talla d’unes sabates de la marca Sparco, no et preocupis! Nosaltres ens farem càrrec de les despeses de devolució, és a dir les despeses derivades de retornar-nos la talla equivocada, així com de les despeses del nou enviament, és a dir les despeses derivades d’enviar-te les noves sabates.
Un canvi de talla de sabates Sparco no comporta cap despesa extra pel client.

Garantia

Tots els nostres productes tenen la garantia que ofereix el fabricant, pel que si has comprat un producte i veus que ha sortit defectuós, pots fer ús del nostre Formulari de garantia per a obrir una incidència de producte i permetre’ns gestionar el teu cas.