Política de devolucions

Política de devolucions

Què passa si no m’agrada el que he demanat?

Estem segurs que t’agradaran els nostres productes, però si no fos així, volem que sàpigues que disposes d’un termini de fins a 14 dies a comptar des de la data de lliurament per fer efectiva la devolució del mateix. Quan el producte hagi arribat a les nostres instal·lacions, procedirem a efectuar la devolució de l’import total del producte ( menys les despeses de transport ). Si necessites ajuda per a dur a terme una devolució, només has de contactar amb nosaltres en el termini de 14 dies i et facilitarem tots els passos necessaris.

Quin es el procediment per a fer una devolució?

El primer pas per iniciar el procediment de devolució d’un producte és contactar amb nosaltres a través del formulari de devolucions fent-nos saber que vols procedir a la devolució del producte adquirit.

Tot seguit, t’enviarem una etiqueta que hauràs d’enganxar a l’embalatge del producte. Important: NO enganxar l’etiqueta a l’embalatge original.
Cal recordar que, per a realitzar una devolució i que l’empresa de missatgeria pugui recollir la teva comanda, els productes han de retornar-se de la mateixa manera que es van rebre; nous, sense utilitzar i complets. Han d’estar desmuntats i en el seu embalatge original, incloent garanties, instruccions d’ús o etiquetes.
És molt important que els productes que ens retornis estiguin molt ben embalats. En cas que un producte resulti malmès degut a un embalatge no apropiat, no admetrem la devolució del mateix.

Així, una vegada tinguis l’etiqueta, el transportista de l’empresa de recollida del paquet t’enviarà un email informant-te de la data i l’hora aproximada de recollida i podràs entregar el producte a l’empresa de transport. Quan el producte hagi arribat a les nostres instal·lacions, procedirem a fer les comprobacions necessàries respecte a l’estat del mateix. Si el producte està conforme, procedirem a la devolució de l’import, excepte les despeses de transport.

Recorda que és responsabilitat del client que el producte arribi a les nostres instal·lacions en bon estat.

  • Contacta amb nosaltres
  • T’enviem l’etiqueta
  • Recollim el paquet (transportista)
  • El paquet arriba a les nostres instal·lacions
  • Revisem l’estat del producte
  • Procedim a la devolució de l’import (excepte despeses de transport)

Què passa si un article està fet malbé o no és el que he demanat?

Abans d’enviar-te un producte, el nostre equip de qualitat revisa el paquet per a assegurar-se que s’ajusta perfectament a les nostres condicions. Per tant, resultaria molt estrany que un producte estigués fet malbé. Per això és molt important que revisis bé la teva comanda un cop la rebis i, si trobes cap defecte, puguis indicar-ho al full de recepció del missatger en el mateix moment i contactar amb nosaltres.

Si un cop ja tens el producte t’adones que la qualitat no és la que esperaves, o si el producte que has rebut no és el mateix que has demanat, et recomanem contactar amb nosaltres amb la major brevetat possible. Hauràs de fer-ho en un termini màxim de fins a 14 dies a partir de la data de lliurament. En alguns casos demanarem que puguis enviar-nos fotografies dels desperfectes o dels problemes que puguis trobar en el teu producte. El nostre equip valorarà la teva queixa i t’indicarà el procés per dur a terme la devolució del producte. Un cop fet això, durem a terme el reemborsament, la reparació o l’enviament d’un nou producte.

Recorda que, per a realitzar una devolució i que l’empresa de missatgeria pugui recollir la teva comanda, és molt important que els productes estiguin desmuntats i en el seu embalatge original, incloent garanties, instruccions d’ús o etiquetes.

Puc cancel·lar la meva comanda si canvio d’opinió?

Has fet una comanda per error o has canviat d’opinió a l’últim moment? Pots cancel·lar la teva comanda en qualsevol moment, sempre i quan no l’hàgim enviat encara a la nostra empresa de missatgeria. En aquests casos, et recomanem que puguis posar-te en contacte amb nosaltres per tal de que puguem ajudar-te a cancel·lar la comanda i dur a terme el reemborsament.

Si la comanda ja està en mans del transportista, hauràs de cancel·lar-la un cop l’hagis ja rebut. Tens l’opció de rebutjar l’entrega o de posar-te en contacte amb nosaltres en un termini de fins a 14 dies perquè t’ajudem a gestionar el procés.
Una vegada ens hagis comunicat que no desitges el producte, nosaltres ens encarregarem que la nostra empresa de missatgeria reculli el producte de la devolució; ens posarem en contacte amb tu per acordar una data de recollida en un termini breu.
Quan el producte hagi arribat a les nostres instal·lacions, i sempre després de comprovar que està en bones condicions, procedirem a fer el reemborsament de l’import de la teva comanda (menys les despeses de devolució o de recollida, que no seran mai superiors a les que has pagat pel lliurament).

Cancel·lació de productes tallats a mida

Els productes tallats a mida, com mosquiteres a mida, no es poden cancel·lar passades 24 hores després del pagament de la comanda.

 

**Si necessites informació més precisa sobre devolucions i reemborsaments, no dubtis en contactar amb nosaltres per telegram o per email.