Política de devolucions

Política de devolucions

Dret de desistiment

D’acord amb el dret de desistiment que protegeix el consumidor entorn el comerç electrònic, has de saber que si no estàs satisfet amb el producte adquirit, disposes de 14 dies naturals per a poder retornar-ho, a contar des del moment en que reps el producte al teu domicili o a la direcció d’entrega estipulada. En aquest cas, però, les despeses de recollida i devolució del producte corren al teu càrrec, és a dir, a càrrec del client, i el producte ha de ser retornat a través del mateix mètode d’enviament que es va seleccionar en el moment de la compra.

Així, el dret de desistiment estipula que és necessari que el client retorni els productes en el seu estat original, és a dir, sense haver sigut utilitzats ni fets malbé i sempre dins l’embalatge original.

Per a fer ús del teu dret de desistiment, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant el portal de devolucions, on hauràs d’identificar-te amb el codi postal i el número de la teva comanda, o bé per correu electrònic fent clic aquí, on hauràs d’especificar les dades següents:

  • Número de comanda
  • Nom de l’article o articles
  • Motiu de la devolució
  • Lloc i hora de recollida del producte que desitges retornar (cal adjuntar la factura al paquet)

Així, un cop rebem el producte a les nostres instal·lacions, el nostre equip s’encarregarà de revisar que aquest estigui en perfectes condicions, dins l’embalatge original i sense haver sigut utilitzat. Un cop verificat, i si tot està correcte, procedirem a la devolució de l’import de compra i despeses d’enviament inicials (no incloses les despeses de recollida i devolució) en un termini de 14 dies naturals a partir de la data efectiva de petició de devolució (data de primer contacte, per email o formulari de devolucions, per a demanar la devolució del teu producte).

La devolució de l’import de compra i despeses d’enviament inicials es durà a terme pel mateix mètode de pagament escollit pel consumidor en el moment de la transacció inicial. En cas de que el client hagi escollit un mètode d’enviament especial en el moment de fer la compra, només s’abonaran les despeses d’enviament estàndard.

Així, l’empresa podrà retenir el reemborsament fins que s’hagin rebut els productes retornats a les nostres instal·lacions, o bé fins que el client hagi presentat una prova de la devolució dels mateixos, segons quina condició es compleixi abans (Article 13 de la Directiva 2011/83/UE).

Per últim, és molt important que recordis que, un cop transcorreguts els 14 dies naturals des de la data de recepció del producte al teu domicili o a la direcció d’entrega estipulada, perds totalment el dret de desistiment i no tindràs opció de procedir a cap devolució ni abonament de l’import pagat.

La devolució d’un producte sota dret de desistiment és gratuita pel consumidor?

Com t’explicàvem, la devolució d’un producte dins els primers 14 dies naturals després de la recepció del mateix al domicili o direcció d’entrega estipulada no comporta cap despesa pel client consumidor, excepte les despeses de devolució corresponents a la recollida i transport per a retornar el producte a les nostres instal·lacions.

Així, un cop completada la petició de devolució, la recepció dels productes retornats i la revisió dels mateixos per part del nostre equip, l’empresa reintegrarà les despeses de compra, incloent les despeses d’enviament (només enviament estàndard) i entrega inicials i exceptuant les despeses de transport o despeses de devolució per portar el producte del domicili del client cap a les nostres instal·lacions, que corren sempre a càrrec del client. Aquestes despeses de devolució no seran mai superiors a les despeses d’enviament inicial que vas pagar pel lliurament del producte.

En quins productes o serveis no puc exercir el dret de desistiment?

Has de saber que hi ha alguns productes i serveis sobre els quals no es pot exercir el dret de desistiment, com son els productes personalitzats i fets a mida, com mosquiteres, les prestacions de serveis ja finalitzats i els productes precintats que no puguin puguin ser retornats per qüestions d’higiene i salut i hagin siguts desprecintats després de l’entrega.

 

  • La prestació de serveis, una vegada que el servei hagi sigut executat completament, amb previ consentiment del consumidor i usuari.
  • Bens o prestació de serveis dels quals les fluctuacions del mercat financer que el empresari no pugui controlar i que es puguin haver produït durant el període de desistiment.
  • Bens confeccionats conforme a las especificacions del consumidor o personalitzats (tallats a mida).
  • Bens que puguin deteriorar-se o caducar ràpidament.
  • Bens precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o higiene i que hagin sigut desprecintats després del lliurament.

Llavors, què passa si no m’agrada el que he demanat?

Estem segurs que t’agradaran els nostres productes, però si no fos així, com t’explicàvem abans i sota el dret de desistiment, disposes d’un termini de fins a 14 dies naturals, a comptar des de la data de lliurament, per fer efectiva la devolució del mateix. Quan s’hagi emplenat el formulari de devolucions, el producte hagi arribat a les nostres instal·lacions i haguem comprovat que està correcte, procedirem a efectuar la devolució de l’import total del producte, menys les despeses de devolució, que corren a càrrec del client.

Si necessites ajuda per a dur a terme una devolució, només has de contactar amb nosaltres en el termini de 14 dies naturals i et facilitarem tots els passos necessaris.

Què passa si un producte està fet malbé, incomplet o no és el que he demanat?

Abans d’enviar-te un producte, el nostre equip de qualitat revisa el paquet per a assegurar-se que s’ajusta perfectament a les nostres condicions. Per tant, resultaria molt estrany que un producte estigués fet malbé. Per això és molt important que revisis bé la teva comanda un cop la rebis i, si trobes cap defecte, puguis indicar-ho al full de recepció del missatger en el mateix moment de l’entrega i contactar amb nosaltres amb la major antelació possible.

Si un cop ja tens el producte t’adones que el producte està malmès, incomplet o no és el mateix que has demanat, et recomanem contactar amb nosaltres amb la major brevetat possible. Hauràs de fer-ho en un termini màxim de fins a 14 dies naturals a partir de la data de lliurament, o data de recepció del producte al domicili o la direcció estipulada en el moment de la compra.

En aquests casos, has de saber que, un cop revisada la teva sol·licitud i verificada la teva incidència, sempre que el nostre equip pugui verificar que el producte està fet malbé, incomplet o és erroni, l’empresa correrà amb el total de les despeses de devolució i enviament d’un nou producte, si escau, sense cap cost addicional pel client. Si el client sol·licita un abonament de l’import de compra, un cop rebut el producte retornat a les nostres instal·lacions, procedirem a reemborsar l’import pagat. És a dir, acceptarem la devolució del producte i t’enviarem un de nou sense que hagis de pagar rés, o procedirem a retornar-te els diners que vas pagar per ell si així ho sol·licites.

En alguns casos demanarem que puguis enviar-nos fotografies dels desperfectes o dels problemes que puguis trobar en el teu producte. El nostre equip valorarà la teva queixa i t’indicarà el procés per dur a terme la devolució del producte. Un cop fet això, durem a terme el reemborsament, la reparació o l’enviament d’un nou producte sense cost addicional.

Recorda que, per a realitzar una devolució i que l’empresa de missatgeria pugui recollir la teva comanda, és molt important que els productes estiguin desmuntats i en el seu embalatge original, incloent garanties, instruccions d’ús o etiquetes.

Quina diferència hi ha entre una devolució per desistiment i una devolució per producte fet malbé?

Hi ha dos tipus de devolucions de producte; la devolució de producte sota dret de desistiment, perquè no t’agrada o ja no vols el producte, i la devolució de producte perquè està fet malbé o és erroni o incomplet. Em ambdós casos, has de saber que comptes amb 14 dies naturals a comptar des de la data de recepció del producte al domicili o a la direcció d’entrega estipulada per a posar-te en contacte amb nosaltres i demanar una sol·licitud de devolució. Fora dels 14 dies naturals des de la data de lliurament del producte, perds totalment el dret a retornar-lo.

En cas de devolució del producte sota dret de desistiment, has de saber que les despeses de devolució del producte corren sempre a càrrec del client, mentre que en el segon cas, en devolució del producte que està fet malbé o és erroni o incomplet, sempre i quan els desperfectes del producte exposats a la sol·licitud de devolució siguin verificats pel nostre equip, les despeses de devolució i enviament d’un nou producte corren a càrrec de l’empresa.

Així, si vols retornar un producte perquè t’ha arribat i no t’agrada, podràs fer-ho dins dels 14 dies naturals des de la data de recepció del mateix i hauràs de còrrer amb les despeses de devolució, mentre que si un producte t’arriba fet malbé, incomplet o erroni, nosaltres ens encarregarem de que puguis retornar-lo, també dins els 14 dies naturals, i t’enviarem un producte nou sense cap cost addicional o procedirem a abonar-te la quantitat que vas pagar pel producte si així ho sol·licites.

 

Quin es el procediment per a fer una devolució?

El primer pas per iniciar el procediment de devolució d’un producte és contactar amb nosaltres a través del portal de devolucions, fent-nos saber que vols procedir a la devolució del producte adquirit.

Al formulari hauràs d’identificar-te amb el teu codi postal i el número de la teva comanda. A continuació, hauràs de seleccionar el motiu que t’ha portat a procedir a la devolució del producte i clicar sobre l’opció d’enviar perquè ens arribi la teva sol·licitud i puguem revisar-la.

Tot seguit, t’enviarem una etiqueta que hauràs d’enganxar a l’embalatge del producte. Important: NO enganxar l’etiqueta a l’embalatge original.

Cal recordar que, per a realitzar una devolució i que l’empresa de missatgeria pugui recollir la teva comanda, els productes han de retornar-se de la mateixa manera que es van rebre; nous, sense utilitzar i complets. Han d’estar desmuntats i en el seu embalatge original, incloent garanties, instruccions d’ús o etiquetes. És molt important que els productes que ens retornis estiguin molt ben embalats. En cas que un producte resulti malmès degut a un embalatge no apropiat, no admetrem la devolució del mateix.

Així, una vegada tinguis l’etiqueta, el transportista de l’empresa de recollida del paquet t’enviarà un email informant-te de la data i l’hora aproximada de recollida i podràs entregar el producte a l’empresa de transport. Quan el producte hagi arribat a les nostres instal·lacions, procedirem a fer les comprobacions necessàries respecte a l’estat del mateix.
Si el producte està correcte, procedirem a la devolució de l’import total del mateix, excepte les despeses de devolució si es tracta d’un producte retornat sota el dret de desistiment, que corren a càrrec del client.

Recorda que és responsabilitat del client que el producte arribi a les nostres instal·lacions en bon estat.

  • Contacta amb nosaltres
  • T’enviem l’etiqueta
  • Recollim el paquet (transportista)
  • El paquet arriba a les nostres instal·lacions
  • Revisem l’estat del producte
  • Procedim a la devolució de l’import (excepte despeses de devolució si es retorna sota dret de desistiment)

Puc cancel·lar la meva comanda si canvio d’opinió?

Has fet una comanda per error o has canviat d’opinió a l’últim moment? Pots cancel·lar la teva comanda en qualsevol moment, sempre i quan no l’hàgim enviat encara a la nostra empresa de missatgeria. En aquest últim cas, et recomanem que puguis posar-te en contacte amb nosaltres per tal de que puguem ajudar-te a cancel·lar la comanda i dur a terme el reemborsament.

Si la comanda ja està en mans del transportista, hauràs de cancel·lar-la un cop hagis rebut el producte, i fer-ho sota el dret de desistiment. Tens l’opció de rebutjar l’entrega o de posar-te en contacte amb nosaltres en un termini de fins a 14 dies naturals des de la recepció del producte perquè t’ajudem a gestionar el procés de devolució; hauràs de còrrer amb les despeses de devolució del producte.

Una vegada ens hagis comunicat que ja no desitges el producte, nosaltres ens encarregarem que la nostra empresa de missatgeria reculli el producte de la devolució; ens posarem en contacte amb tu per acordar una data de recollida en un termini breu.
Quan el producte hagi arribat a les nostres instal·lacions, i sempre després de comprovar que està en bones condicions, procedirem a fer el reemborsament de l’import de la teva comanda, excepte les despeses de devolució, que corren a càrrec del client i no seran mai superiors a les pagades pel lliurament.

Cancel·lació de productes tallats a mida

Els productes tallats a mida, com mosquiteres a mida, no es poden cancel·lar passades 24 hores després del pagament de la comanda.

 

**Si necessites informació més precisa sobre devolucions i reemborsaments, no dubtis en contactar amb nosaltres per telegram o per email.