En aquesta pàgina resolem algunes de les qüestions més freqüents. Si necessites informació precisa contacta’ns per telèfon al 972 350 100 ó per whattsapp al 690079725.

¿Què passa si no m’agrada lo que he demanat?

Estem segurs que t’agradaran els nostres productes, però si no fos així pots tornar-lo dins el termini de 14 dies a comptar des de la data de lliurament. Quan el producte hagi arribat a les nostres instal·lacions et farem la devolució de l’import total del producte ( menys les despeses de devolució o recollida que no seran mai més que les que has pagat per lliurament ) Només has de contactar amb nosaltres en el termini de 14 dies i t’ajudarem amb la devolució.

Recorda: Per a que l’empresa de missatgeria reculli la teva comanda, els productes han d’estar desmuntats i embalats.

¿Què passa si un article està fet malbé o si no és el que he demanat?

Abans d’enviar-te un producte, el nostre equip de qualitat el revisa per a assegurar-se de que s’ajusta a les nostres condicions. Per tant és estrany que un producte estigui fet malbé. És molt important que revisis bé la teva comanda quan ho rebis. Indica-ho al full de recepció del missatger i contacta amb nosaltres

Si un cop ja tens el producte t’adones que la qualitat no és la que esperaves, o si el producte que has rebut no és el mateix que has demanat, contacta amb nosaltres. Hauràs de fer-ho en un termini màxim de 14 dies a partir de la data de lliurament. Envia’ns fotos dels desperfectes o dels problemes que tingui el teu producte. El nostre equip valorarà la teva queixa i t’indicarà com retornar el producte o sol·licitar que te’l recullin. Després et farem el reemborsament, te’l repararem o te’n enviarem un de nou.

Recorda: Per a que l’empresa de missatgeria reculli la teva comanda, els productes han d’estar desmuntats i embalats.

Puc cancel·lar la meva comanda si canvio d’opinió?

Pots cancel·lar la comanda en qualsevol moment, sempre i quan no l’hàgim enviat encara a la nostra empresa de missatgeria. Posa’t en contacte amb nosaltres, cancel·larem la comanda i et farem el reemborsament.

Si la comanda ja està en mans del transportista, l’hauràs de cancel·lar un cop l’hagis ja rebut. Per això pots rebutjar l’entrega o posar-te en contacte amb nosaltres en un termini de 14 dies. Una vegada ens hagis comunicat que no desitges el producte, ens encarregarem de que la nostra empresa de missatgeria el reculli. Es posarà en contacte amb tu per acordar una data de recollida en un termini breu. Quan el producte hagi arribat a les nostres instal·lacions et farem el reemborsament de l’import de la teva comanda ( menys les despeses de devolució o de recollida que no seràn mai superiors a les que has pagat per el lliurament )

Cancelació de productes tallats a mida

Els productes tallats a mida, com les mosquiteres a mida, no es poden cancel·lar passades 24 hores després del pagament de la comanda.